Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس هندسه دوازدهم كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس هندسه دوازدهم

آموزشگاه کنکور

كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس هندسه دوازدهم | 02144026257

آموزشگاه كنكور،كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس هندسه 3 پايه دوازدهم در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور، با ارائه ي خدمات آموزشي نوين و خلاقانه، يادگيري را براي شما لذت بخش تر مي كند!

.

آكادمي كنكور بارمان يك موسسه آموزشي پيشرو در ايران است كه در آماده سازي دانش آموزان براي آزمون كنكور تخصص دارد. اين آكادمي با تيمي از اساتيد مجرب و آگاه، دوره ها و كارگاه هاي آموزشي متنوعي را براي كمك به دانش آموزان در تحصيلات خود و رسيدن به روياي خود براي ورود به دانشگاه برتر ارائه مي دهد.

.

يكي از رشته هاي ارائه شده در آكادمي كنكور بارمان، « آزمون آزمايشي كنكور درس هندسه 3، پايه دوازدهم» يا «كارگاه آزمايشي كنكور تجربي هندسه 3 پايه دوازدهم» است. اين كارگاه مخصوص دانش آموزاني است كه با بخش هندسه آزمون كنكور دست و پنجه نرم مي كنند.

.

در طول اين كارگاه، دانش آموزان اين فرصت را خواهند داشت تا مهمترين و چالش برانگيزترين مفاهيم هندسه، به ويژه مفاهيمي كه معمولاً در آزمون كنكور گنجانده شده اند را مرور و تمرين كنند. اين كارگاه به موضوعاتي مانند مثلث، دايره، چند ضلعي، تبديل و غيره خواهد پرداخت. همچنين دانش آموزان اين شانس را خواهند داشت كه انواع سوالات امتحان واقعي كنكور را حل كنند و به آنها اين امكان را مي دهد كه با فرمت امتحان و محدوديت هاي زماني آشنا شوند.

.

اما آنچه اين كارگاه در آكادمي آموزشگاه كنكور بارمان را از ساير موسسات آموزشي متمايز مي كند، تمركز بر سوالات تجربي است. اين نوع سوالات در آزمون كنكور به طور فزاينده اي رايج مي شوند و اغلب مي توانند مشكل و زمان بر باشند. اين كارگاه راهبردها و تكنيك هايي را در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد تا به طور موثر با اين سوالات مقابله كنند و به آنها مزيت رقابتي بدهد.

.

آكادمي كنكور بارمان علاوه بر مطالب درسي، بر كاربرد عملي و تفكر انتقادي نيز تاكيد زيادي دارد. از طريق بحث هاي گروهي و فعاليت هاي حل مسئله، دانش آموزان ياد خواهند گرفت كه چگونه به شيوه اي كارآمدتر و منطقي تر به مسائل نزديك شوند و آنها را حل كنند.

.

اين كارگاه نه تنها براي دانش آموزاني كه با هندسه دست و پنجه نرم مي كنند مفيد است، بلكه براي كساني كه مي خواهند عملكرد كلي خود را در آزمون كنكور بهبود بخشند نيز مفيد است. دانش آموزان با تسلط بر بخش هندسه مي توانند در آزمون كلي نمره بالاتري كسب كنند و شانس خود را براي قبولي در دانشگاه مورد نظر خود افزايش دهند.

.

علاوه بر اين، آكادمي كنكور بارمان به اندازه كلاس هاي كوچك خود مي بالد و امكان توجه و پشتيباني شخصي تر را براي هر دانش آموز فراهم مي كند. اين آكادمي همچنين گزينه‌هاي برنامه‌ريزي انعطاف‌پذيري را ارائه مي‌كند تا برنامه‌هاي شلوغ دانش‌آموزان را برآورده كند و به آن‌ها اجازه مي‌دهد تا بدون هيچ گونه استرس اضافي بر روي تحصيلات خود تمركز كنند.

.

در خاتمه، اگر دانش آموز ارشد دبيرستاني هستيد كه براي آزمون كنكور آماده مي شويد، آكادمي كنكور بارمان مكان مناسبي است. اين كارگاه با اساتيد مجرب، رويكرد عملي و تمركز بر سوالات تجربي منبع ارزشمندي براي دانش آموزاني است كه به دنبال برتري در بخش هندسه و افزايش شانس موفقيت در آزمون كنكور هستند. اين فرصت را از دست ندهيد تا نمرات كنكور خود را ارتقا دهيد و به آرزوهاي خود در زمينه تحصيلات عالي برسيد.

ما در بارمان كنكور در تمام مراحل كنكور همراه شما هستيم!

.

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • وبينار آموزش فيزيك دهم فصل 5 ترموديناميك
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث اثر فوتوالكتريك و فوتون
  • آموزشگاه كنكور،رياضي كنكور: تكنيك هاي حل سريع و تست زني اصولي
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث اندازه گيري: خطا و دقت
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث روش هاي انتقال گرما
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مهندسي معدن
  • آموزشگاه كنكور، آزمون هاي آزمايشي و تحليل نتايج كنكور

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/5/13 ساعت: ۱۶ توسط:academy :